1/5/11

FELIÇ DIA DE LA MARE!

Hui primer diumenge de maig tots celebrarem el dia de les mares, o de les avies perquè al cap i a la fí totes mereixen un gran detall que és FELICITAR-LES!

Poema a la mare.(Traficantes de sueños)

Dir que m'has estimat i m'estimes

Dir que m'has educat i m'eduques

Dir que m'has perdonat i em perdones

Dir que m'has entés i m'entens

Dir que m'has donat i que em dones

Dir que t'has preocupat i et preocupes

Dir que sempre has estat i que sempre estarás

Es dir-te,senzillament,mare meva,que no hi ha ningú com tu. Extret del bloc Bibliopoemes

Al nostre centre també van preparar els alumnes un xicotet detall per a les mares; quest consistia en una targeta on anava aquest bonic poema i una foto del xiquet/a, a banda d'això cadascú va dibuixar a la seva mare amb molt bons ulls, uns ulls de petits ratolins que ho veuen tot d'una forma especial i aquest va ser el resultat.

1 comentari: