13/1/13

Premis Sambori 2013


La nostra secretaria Paqui va arribar a l’aula el dijous amb aquest paper tan emocionant i es que després de tres anys pensant si participem o no aquest any si que m’agradaria però també pense que no és una decisió meua solament, així que divendres van iniciar el sondeig de participació..... i clar després d’escoltar els premis doncs a veure qui es resisteix.

Així doncs, ja sabem que volem participar; ara toca crear, imaginar, gaudir, inventar... i el tema principal EL FÚTBOL, però.... però doncs be votem!!!! Les xiques no els agrada res de res proposen les vacances, la neu, els pirates, el circ, i comencem; clara majoria per 11 xics que hi ha i clar les xiques cadascuna vol crear sobre els altres temes... jo en secret els vaig recomanar que es juntaren per fer totes força ja que son 15 però els xics es van revoltar que això era trampa!!!! Aixì que no se com acabarem, pensant, pensant va a passar la data i ......................................... bé si surt tema vos ho contaré!!!
No deixeu de participar, a banda de premis ha de ser tota una experiència, jo ja ho estic vivint :)


Per saber més:

Bases del concurs:

 


1 comentari: