5/10/17


      Feia molt de temps que no publicava res al blog, però una sortida molt important va ocorrer i les coses si es fan s'han de fer bé, o no fer-les..... però com tot no pot ser, doncs em vaig donar un respir.

   Ara sóc a primer cicle de primària i estic encantada de veure el procés que realitzen els xiquets i xiquetes respecte a la lectoescriptura, el càlcul, com els seus cabets van a poc a poc fent conexions.... una experiència molt bonica....

   Si obric el blog de primer cicle ja vos tindre informats, ja que són tantes les coses que fem i volem continuar aprenent (jo la primera) que m'agradaria que les vegereu.

Una abraçada...



4 comentaris:

  1. Hola Eva!
    T'animem a seguir publicant i aprenent ;)

    Txell (la maleta del precinema a infantil)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel suport, publicar al blog tot el que fem... m'encanta!!

      Elimina
  2. Hola muy buenas soy Rosa del blog manualiddesinfantiles.org quería contactar con la administradora de este blog por un asunto de contenidos. Saludos cordiales

    ResponElimina
  3. Te deseo mucha suerte en tu nueva etapa. Un saludo.

    ResponElimina