8/11/10

Formació "PDI"

Ací trobareu materials, vincles i ajudes per utilitzar la PDI.

Les noves tecnologies ens desafien per conèixer, descobrir i apropar un nou món per als nostres alumnes, un coneixement interactiu on tot és una mica màgic, o almenys a mi si m’ho pareix per que a veure!! Fa uns anys qui pensava que tocant una pantalla tot podia funcionar, i ara tot és una realitat, jo ja no diré mai més - això no pot ser!! Si!!, les coses han canviat a les nostres aules, ara tenim xiquets del nou mil·leni i això ens demana conèixer noves formes de treballar a les aules i amb el suport de les Pissarres Digitals Interactives, però la veritat a mi sempre em sembla que estic com els meus alumnes en els inicis de l’aprenentatge, així que ací vos deixe una pàgina per esbrinar i aprendre (si vos cal) alguna coseta més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada