27/6/11

UNS PREMIS QUE ENLLUERNEN!!

Si hi ha una cosa que fa emoció intriga i unes cosquerelles que no les acabes de creure, és que tens algun premi i damunt si te'l donen companys/es d'altres blocs, que encara que no ens veiem, sempre estem ací, per al bo i per al millor, per als moments de dubtes i de indecisions... en definitiva uns bons amics i amigues que sempre estarem en contacte.

JAVI del bloc TOCALOTODO em va enviar fa ja una setmana el premi que enlluerna, però jo no havia pogut visitar-lo per recollir-lo fins avui!!

Com bé assenyala Javi aquestes són les bases:
Ahora me toca cumplir con las reglas de este premio, que son las siguientes:



1.- Agradecer a quien nos lo envía.


2.- Escribir un post sobre el premio.


3.- Entregarlo a otros blogs que consideremos merecedores.


4.- Colocar el enlace de cada uno de blogs premiados.


5.- Avisar a los elegidos de la distinción que les pasamos


Però que casualitat que ESTRELLA del bloc IDEES MAGISTRALS
també ha pensat en mi i jo encantada!!

Açò es com una bona cosa que si es bona, dos vegades bona.

MOLTES GRÀCIES ALS DOS!! m'heu deixat més que enlluernada encantada. Bessets!!


Jo ara el passe a :

1) Pilar del bloc LOS LAPICEROS
2) Pilar del bloc FANTIELDA
3) Kati del bloc APRENDO HACIENDO

M'agradaria que tots els blocs que visite i segueix obtingueren molts premis ja que són un gran suport per a les docents que busquem innovar dins de les aules!! FELICITATS A TOTS I TOTES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada